Zoals velen van onze ouders nog weten hebben we begin van dit jaar een enquete rond gestuurd. Eén van de conclusies was dat menigeen tegenwoordig de voorkeur heeft voor minder papierwerk en dus meer zaken digitaal geregeld wil zien. Kinderoase is aan de slag gegaan met deze vraag en is momenteel bezig met het implementeren van een nieuw systeem. Hierin is nagenoeg alles wat nodig is voor de gastouderopvang digitaal op te vragen en in te zien. We zijn erg enthousiast over het systeem wat zowel aan ouders en onszelf vele mogelijkheden biedt. De eerste fase zijn wij nu aan het doorlopen; alle gegevens kloppend maken en alle stukken invoeren. Een hele klus met uiteindelijk doel gemak voor iedereen! Maar zeker naast het gemak heeft het papierloos werken bij ons de doorslag gegeven, zodat we bewuster omgaan met het vele papier wat in ons bedrijf rondgaat. In de loop van de zomer zullen wij ouders verder gaan informeren en krijgen zij de gelegenheid om op een rustige manier kennis te maken met deze vernieuwing.