Klachten

Gastouderbureau Kinderoase en de aangesloten medewerkers / gastouders doen dagelijks hun uiterste best om uw kinderen naar volledige tevredenheid op te vangen. Mocht er toch iets voorvallen waar u geen goed gevoel bij heeft dan horen wij hier natuurlijk graag van. Wij staan open voor vragen en suggesties van u als ouder en zullen te allen tijde proberen deze zo goed mogelijk te behandelen of toe te passen.

Mocht uw ontevredenheid verder gaan en komt u daarbij tot het indienen van een klacht dan staan wij garant voor een correcte afwikkeling hiervan en geven u middels een klachtenprocedure twee mogelijkheden om uw klacht in te dienen. Te weten: een interne en een externe route. Intern houdt in dat u uw klacht binnen gastouderbureau Kinderoase BV indient en wij deze klacht samen met u proberen op te lossen. Extern betekent dat u met uw klacht direct of na de interne regeling een externe instantie in de vorm van het Klachtenloket van de Geschillencommissie.